Kaip reklamuoti savo verslą? Reklamos kūrimas tai sudėtingas procesas. Verslo reklama siekiama pritraukti naujų klientų, bei išreklamuoti produktus. Kaip reklamuoti savo verslą ir kokie reklamos budai gali būti pasirenkami? Tikrasis karas laimimas, kai randate būdą pakilti virš tūkstančių kitų skelbimų, kuriuos jūsų klientai mato kiekvieną dieną. Šis kelias yra grįstas grynu, nevaržomu kūrybiškumu ir jums pasisekė, mes turime daug novatoriškų ir unikalių rinkodaros idėjų. Būkite kūrybingi vykdydami sumanią partizaninės rinkodaros kampaniją arba naudokite vaizdo įrašą, kad akimirksniu padidintumėte „Facebook“ įsitraukimą. Pasirinkite iš jų arba naudokite juos visus. Tiesiog nepamirškite linktelėti savo kūrybiškiausio rinkodaros specialisto apdovanojimo priėmimo kalboje. Reikia vaizdo įrašo kitai rinkodaros kampanijai? Sukurkite profesionalios kokybės vaizdo įrašą per kelias minutes su internetiniu vaizdo įrašų kūrėju. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją šiandien. Kurkite vaizdo įrašus, skatinančius veiksmą. Suaktyvinkite savo auditoriją įspūdingais, prekės ženklo vaizdo įrašais.
Inovatyvios socialinės žiniasklaidos rinkodaros idėjos
Socialinės žiniasklaidos rinkodara yra paprastas būdas gauti geriausią pelną už rinkodaros biudžetą. Tačiau žiniatinklyje sklandant daugiau turinio, nei žinome, ką daryti, turite būti kūrybingi, kad sustabdytumėte slinkimą. Išbandykite vieną iš šių idėjų savo rinkodaros strategijai: Sukurkite nukreipimo programą. Persiuntimo programos paverčia jūsų klientus rinkodaros specialistais. Skatinkite rinkodarą iš lūpų į lūpas, įtraukdami paskatų kalbantiems gerbėjams. Nesvarbu, ar tai būtų nuolaida, nemokamas bandomasis laikotarpis ar nemokama papildoma dovana perkant – jei paskata pakankamai gera, žmonės prabils.
Susisiekite su influenceriais
Influencerių rinkodara yra didelis verslas. Tačiau nereikia siekti pasaulio lygio žvaigždės tokios kaip Kylie Jenners. Rasite tūkstančius mikro-influencerių, turinčių vertingų sekėjų (ir be didelės kainos). Prisijunkite prie influencerių, kurie palaiko ryšį su jūsų tiksline auditorija, tada pasiūlykite siųsti jiems savo produktus arba siekti oficialesnės rinkodaros partnerystės. Jei neturite laiko naršyti socialiniuose tinkluose, jums gali padėti daugybė influencerių agentūrų. Kad ir ką darytumėte, rinkitės influencerius, atitinkančius jūsų prekės ženklo vertybes ir atmosferą. Surengti konkursą arba dovaną. Laisvas! Daiktai! Žmonės juos myli. Užmegzkite susidomėjimą naudodamiesi kai kuriais privalomais prizais. Atiduokite savo produktą arba pasiūlykite tai, ko jūsų tikslinė auditorija trokš. Tačiau atminkite, kad dovana veikia tik tada, kai paprašote kažko mainais. Tada atsisėskite ir stebėkite, kaip auga auditorija.
Bendradarbiaukite su kitu prekės ženklu arba paskyra
Skaičiuose yra stiprybės. Bendraukite su prekės ženklu ar paskyra, kuri papildo jūsų, bet nėra tiesioginė jūsų konkurencija. Pradėkite bendradarbiavimo projektą, suvienykite jėgas dėl gero tikslo arba tiesiog paskelbkite vieni kitus savo socialiniuose tinkluose paskelbdami remiamą įrašą. Jei subraižysi jų nugarą, jie subraižys tavo.
Parašykite komentarą